Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-11, 15:51   #103
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

.
I følge Dr McDougall og høykarbo folka er grunnen til at blodsukkeret osv. går til himmelen er at du spiser for mye fett og har for mye fett i årene og systemet. Dette hindrer karbohydraten altså glukosen i å nå cellene pga fettet blokkerer dette. Som igjen fører til at glukosen bare fyker rundt i blodet og cellene som gjør at dette skaper problemet. Med andre ord, fett er problemet ikke frukten.

Jeg vet jeg sa case closed, men så begynte du og rote med ting du ikke i det HELE tatt har peiling på så...

... her framviser du så lite kunnskap om blodsukker, insulin, karbohydrater og fett at det er pinlig og lese... Rett og slett pinlig... vet du noe som helst om karbo, protein, fett - blodsukker, insulin i det hele tatt???

Grøss....

Ta en titt på Thomas Geisners blogg for en liten nybegynneroppdatering...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat