Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-11, 16:02   #111
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

De kan så mye referanser de vil. Så lenge mine folk beviser resultater så betyr de referenasene og alt det andre de sier ABSOLUTT INGENTING.

Ok, så dine få svært omstridte kilder har større tyngde enn 42 kildehenvisninger i et etablert Vitenskapsmagasin..... alrighty then...

Sitat:

B12 har du vært å sjekket deg selv kanskje? tror FÅ kjøttetere har sjekket sitt b12 nivå. Som nevnt tidligere dette har helt forskjellige høyer ut i fra hvilken land du er i. Senket B12 nivå kommer av stress, tabletter, antibiotika, sykdommer osv. osv .osv. ikke pga for lite kjøtt.

For tenk jeg har det... Jeg hadde alvorlig mangel på både B12 og folat da jeg spist høykarbo. Da mener jeg mye frukt og grønnsaker, minimale mengder protein og så godt som ingenting fett. Etter kun 3 mnd kunne jeg kutte B12-sprøytene og folat-tilskuddet fordi lavkarbokostholdet normaliserte verdiene... Kommentarer til det ??[/quote]

Sitat:

De hevder ditt og datt, så kan bare Doug Graham å de andre motbevise alt med sine blodprøver osv.

Først og fremst Lierre Keith du tuller med meg? har du hørt intervjuene hennes? det er en SKAM. Vegeterianer i 20 år.. HA HA. Skal gi deg link til youtube jeg hvor hun blir intervjuet. At hun har gitt ut bok å gir folk råd er en SKAM.
http://www.youtube.com/watch?v=FJVGOvpvkXc
Hør alt dette så forstår du bedre.

Den videoen der er jo helt latterlig! For det første er duden som er hovedperson DOPET på ett eller annet ulovlig, for det andre har han INGEN kunnskap om glukose/karbohydrater og kroppens metabolisme, ganske likt slik du framviser her faktisk Beklager, finn noe annet som bevis hvis du ønsker at jeg skal ta din kommentar om Lierre Keith særlig alvorlig...

Merkelig hvor ekstremt aggressive disse veganerene/vegetarianerene blir når kostholdet deres blir satt under lupen... mulig det er blodsukkersvingningene som gjør det??

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat