Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-11, 16:24   #124
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

Jeg har aldri uttalt meg om NOE metabolisme, makrinæringsstoffer osv. Så vår så snill å les hva jeg heller skriver. Hvis Thomas er guru`en din så er det greit. Folk må få velge. Når jeg ser resultatene til 10 000 av folk på veganer kost og rå mats kost med masse frukt og grønnsaker og jeg får de samme positive effektene så holder dette for meg.

Du siterte din guru om karbohydrater og fett... Thomas Geisner har laget en fin innledning til hvordan karbo og fett fungerer i kroppen. Anbefaler og lese det - fordi det står i motsetning til det din guru sier - og det er BEVIST over enhver tvil at det stemmer slik Thomas skisserer. Han er ikke min "guru" han er en av MANGE fagfolk som forfekter et lavkarbokosthold. Samtidig har han så god kunnskap om hvordan kroppen fungerer at jeg mener han er en av mange gode kilder til kunnskap om ernæring.

Og du, selv om dine guruers uttalelser holder for deg, så bør du respektere at det ikke holder for meg - spesielt fordi uttalelsene viser at det mangler på generell ernæringskunnskap og hvordan kroppen fungerer Enhver ernæringsbok vil fortelle deg det samme...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat