Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-11, 17:25   #11
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Litt redd for at det kan være noe galt.

Opprinnelig lagt inn av jenta26, her.

jeg er redd jeg spiser for lite liksom, det som er problemet mitt,

Da bruker du www.diett.no og legger inn maten din over noen få dager. Generelt absolutt minimum bør være 13-1400 kalorier pr dag, helst en del mer Er du i tillegg aktiv bør du ihvertfall ligge høyere. Hvis det er vanskelig og komme opp i nok mat (les her kalorier), er dette enkelt ved og tilføre litt mer fett, siden fett er svært energirikt. 1 gram fett gir 9 kalorier, mens karbo og protein bare gir 4 kalorier pr gram

Fint at du er opptatt av å få i deg nok næring! Samtidig skal man huske at av og til har man dager man spiser lite og av og til dager man spiser en del mer -alt avhengig av dagens dont og aktivitetsnivå

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat