Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-11, 17:32   #13
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Litt redd for at det kan være noe galt.

Opprinnelig lagt inn av jenta26, her.

grunnen til at jeg begynte på ketolyse er at jeg skal slippe tenke på kaloriene, pga kan ikke være opphengt i det for da risikerer jeg at jeg tilslutt slutter å spise pga blir frustrert

Da anbefaler jeg to ting:
Enten sjekker du nå over 3 dager inntaket ditt for å forsikre deg om at du ikke spiser for lite - så vet du liksom litt hva du bør spise, eller

så fortsetter du og kose deg med maten, spis deg ordentlig mett, spis variert med gode rene proteinkilder, gode grønnsaker og godt fett

Som sagt vil du merke om du sulter deg, og du vil også se selv om du spiser VELDIG lite mat i mengde når du tenker gjennom det du har spist i løpet av dagen

Blodprøver hver 3.mnd vil også gi en pekepinn på vitamin og mineralstatus.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat