Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-11, 22:20   #53
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Opprinnelig lagt inn av Anos, her.

Så flink du er! For en vektreduksjon på kort tid da. Nesten litt skummelt å lese, selv om vekten min saaakte men sikkert går nedover så er dette veldig fristende å prøve. Vi slankere har alltid slik hastverk

Fader, mørk sjokolade gumling... helditvis er dette en test, jeg reiser til madeira en uke på tirsdag, så når jeg kommer hjem blir det mer seriøse greier
Jeg har ingen problem med å ikke spise på morgen, formiddag, kan holde meg uten mat til ettermiddag - men DA fyser jeg... på søtt... jeg har nok et avhengighetsproblem *ler*... det blir avvenning på ALT søtt den uka jeg kommer hjem, dæven det blir tøft... så blir det fettfaste noen dager, før jeg fortsetter på et mye mer kontrollert kosthold kalorimessig(fortsatt lavkarbo da!) ... føler meg motivert så dette skal nok gå bra

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat