Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-11, 11:40   #36
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Du har slanket deg..."

Opprinnelig lagt inn av Bonus, her.

Jeg syntes det er litt dritkjipt å ha gått ned 10 kg, og hu ene sier "Du har jo mye igjen å gå på.." i stedet for å si gratulerer med de tapte kiloene.. Jeg veier nå 80 kg og er 170 cm.. Jeg syntes selv at jeg ikke ser så ille ut, men for folk er jeg tydeligvis fortsatt smellfeit..

Uff, det er noen som har det så ille med seg selv at de prøver og føle seg bedre ved å få DEG til å føle deg ille... jeg ville nok smilt pent og sagt noe som at "jøss, det var jo en hyggelig ting og si - tusen takk for at du delte det med meg! JEG foretrekker og se positivt på alt jeg har oppnådd så langt."

Og du, "folk" mener ikke at du fortsatt er smellfeit, en slik kommentar bunner i ganske mange andre ting - og INGEN av de har NOE som helst med DEG og gjøre Stakkar dame egentlig... tenk å ha det så vondt at det eneste som trøster er å trekke andre ned til sitt eget lave nivå

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat