Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-11, 19:56   #3
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Min ankel, noen som kan hjelpe

Jeg synes du skal dra tilbake til legen om et par dager om du føler du blir verre eller ikke bedre og ta nye bilder.

Av erfaring dessverre er sånne overtråkk ekstremt smertefulle, og jeg har lært også av egen erfaring at det verste man gjør er og sette seg ned og hvile foten... da hovner den opp. Kjøl den ned i perioder av gangen med enten ispose med en håndduk i mellom, ertepose eller lignende. Ikke mer enn 15-20 minutt av gangen så du ikke får frostskade.

Bevegelse er egentlig det beste, for å få i gang litt sirkulasjon, men det må du kjenne på selv egentlig...

I tillegg varer de ofte lenge... sist 3 mnd før jeg ikke hadde smerter når jeg gikk vanlig

Kom deg til legen for en ny sjekk om du er bekymret, evt om du kan få noe for det betente området - vet ikke om lokalvirkende kortisonsalve kan avhjelpe noe, men det vet kanskje Kitt??

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat