SFAs vei fra smellfeit til smekker
Hadde et kort forsøk på induksjon for litt over et år siden. Var uerfaren og utolmodig da, og da jeg fikk neg på en stix sluttet jeg bare (selv om den mest sannsynlig bare var neg pga vann) Så det ble ikke så mye resultater etter 2 uker egentlig.
Side da har jeg spist meg opp + enda 7 kg (huff) MEN, blitt insiprert igjen av fler og fler rundt meg på LCHF som har blitt nye mennesker både mtp vektreduskjon og helse.
Så nå er jeg her igjen, mer motivert enn noen gang. !
DAG1:
Satte bare i gang i går og brukte stort sett hele gårsdagen til å lese meg opp igjen og planlegge mat fremover samt handle inn
Måtte jo selvsagt tisse på en stix i går kveld, og jaggu viste den utslag
DAG2:
Glemte å veie meg i dag også på morgenen, så hoppet på vekta en gang etter frokost. Får huske på det i morgen, så blir onsdag min veie dag. Passer jo fint med 1 juni også.
I dag har tørsten satt inn for fullt. Jeg som egentlig ikke liker å drikke vann, har drukket 3 liter allerede. Og smaken i munnen er tilbake. Ketose smaken jeg husker fra sist. Kjenner jeg er trøtt også. Husker fra sist det var en slitsom periode....
Men jeg er motivert og glad. Det er jo positive tegn 
Skal gå meg en tur snart.
Sluttet også å røyke for en uke siden, meeen, luurer på å utsette den slutten littegrann til jeg har etablert kostholdet litt mer og ikke har tilleggssug pga røyk.
Noe med erfaring om det?
Uansett, jeg skal motviere meg selv hver dag med å lese og være aktiv på forumet! :yes: !!
|