Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Kremosten hadde 3g pr 100g med karbo... Jeg fikk den anbefalt av noen lavkarbodamer på jobben, så da tok jeg sjangsen.. Var det kanskje ulurt?
Blir på en måte mett - men fort sulten igjen etterpå.. Ikke sulten kanskje, men fysen.. Da blir det en tur i kjøleskapet, mumser en osteskive eller noe pålegg. 
Antakelig ikke nok vann....(men mye mere enn jeg pleier.) Er generellt ikke særlig flink til å drikke, men de siste dagene så har jeg drukket mye. Det oppleves som en god ide, akkurat som om kroppen vil ha vann.
Bra du sier det ang hodepine, kjenner det murrer i dag også. Ikke sånn helt forferdelig, men en liten og håndterlig hodepine.
Kan du gi meg noen flere ketose symptomer? Jeg er ikke kjent med "fenomenet" - dvs har jo lest meg til hva det er, - men vet lite om hvordan det oppleves, hvor lenge man bør være "der" osv..
Takk for link - trenger all nyttig info og tips jeg kan få tak i. Og takk for svar på spørsmål, kjempefint!! Trenger veiledning, - og godt at der er flere "der ute" - gjør det så innmari mye lettere å følge stien da!! 
|