Sv: Ketolyse for normalvektige?
Kroppen forandrer seg en god del under et svangerskap og det er de færreste forunt å komme seg tilbake til "ungpikekroppen" sin. Det er jo heller ikke meningen fra naturens side...
Lavkarbo gir mange helsefordeler og alle har godt av å spise mindre raffinerte, raske karber.
Ketolyse er ikke en kur hvor man automatisk mister 10 kilo eller mer. Jeg ser jo at HI faktisk har lest boken til Torkil, så dette vet hun jo .
Hvorfor du har gått opp etter en uke på kur, er vanskelig å si noe om så lenge du ikke legger ut hva du faktisk spiser... og så er det jo dette at hvis man er normalvektig, så vil man ikke gå ned.
Disse kjendismammaene som er tilbake på den røde løperen i bikini kun dager etter en fødsel, kjører nok et kostholds- og treningsregime mot kroppen sin som ikke er for vanlige folk - og takk og pris for det!
Om ketolyse er for "normalvektige" vil jeg ikke spekulere så mye rundt akkurat nå, jeg har levd ketogent i over tre år nå og trives med dette kostholdet.
Vekta har stabilisert seg og jeg går ikke opp eller ned i vekt, selv om vekta varierer +/-1 kilo rundt min normalvekt.
Utgangspunktet mitt var rundt en 13 kilo for mye da jeg begynte på ketolyse.
|