Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-11, 21:41   #528
SFA
Juniormedlem

SFA sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Strömstad
SFA er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Å herregud førr en forbaska bedriten dag!
Mandag tok batteriet i vekta farvel og jeg trodde at jeg det skulle bli sååå deilig å ikke veie seg hver dag. Vel. I dag kjøpte jeg nye batteri, trøkte dem i vekta og kledde meg i undertøyet. Påsteg djevelskapen. 92,6. Kjøss mæ i rævva! Jagreit, jeg veeeeet det er idiotisk; jeg har ikke vært på do, jeg har drukket en liter vann og ikke tisset enda i dag, står med klær og har mat i magen. BUT STILL! De siste dagene har jeg vært verre enn Gestapo!

Nå må jeg puste. Jeg blir så forbaska. Slike oppganger / nedturer (ett fett, hah) må til innimellom. Jeg skal likevel lage moffeloffer (lapper) og piske krem og ha jordbær til. Bare fordi jeg skal feire at en hel del positive ting har skjedd i dag, og at det eeeendelig blir varmere i Tromsø.
Skal snikveie meg i morgen. Bare for "artig"... *mumle noe stygt på nordnorskt!*

Hehe, du er nå søt da Jeg er fæl på å snikveie meg selv. Men nå har jeg som forsett at jeg SKAL klare å vente til neste onsdag, som er vektdagen min. Prøver å tenke på at stresset ved den vekta kan være en brems...

Håper kosen din smakte godt

SFA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat