Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-11, 19:11   #15
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Vektreduksjonen har stoppet

Opprinnelig lagt inn av kulan, her.

j0achim: Jeg opplever nøyaktig det samme som deg. Etter 2 1/2 er det bråstopp.
Og jeg spiser nogenlunde det samme som deg, bortsett fra Fiberrik, brus og nøtter.
Når jeg tenker etter er det stort sett egg/bacon/fisk/broccoli det går i.
Samtidigt har jeg økt aktivitetsnivået ganske mye. Sjekket på diett.no på det jeg spise i går og havnet på 900kcal. (70-25-5) Jeg har nok i gjennomsnitt ligget rundt der den siste uka. Jeg syns at jeg burde merke mer enn 200g i uka når særlig som mann på 91kg og med høyt aktivitetsnivå.
Og så tørst da gitt!!!

900 kalorier, høyt aktivitetsnivå og mann på 91 kilo - du spiser faktisk for lite mat, og kroppen din går i sparemodus....ALTFOR lite mat - du bør ihvertfall doble kaloriinntaket så får du kanskje respons på vekta også. Mange går i denne fella og tror at om man spiser lite går man raskere ned, men det er bare tull. Kroppen din tror det er sultkatastrofe og reduserer forbrenningen kraftig for å prøve og beskytte kroppens organer.

Hvis du regner ut basalforbrenningen din + aktivitetsnivået ditt vil jeg gjette du ligger nærmere 3000 kalorier i forbruk hver dag, men du kan jo sjekke det ut selv

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat