Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-11, 14:30   #890
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Nyskjerrig nok: Enig med Prutilutt, ALTFOR lite fett! Synes også du ligger for lavt på kaloriinntaket, øk det og la økningen komme fra fett. Så lavt som du ligger de fleste dager, så ligger du lavere enn i fettfaste,jo, og i fettfaste spiser man 90% fett for å "lure" kroppen til å ikke sette forbrenningen ned i dvale. Slik som du spiser nå, risikerer du å ødelegge forbrenningen din. Hjelper ikke at du er i ketose, man er i ketose når man sulter også..... Man MÅ endre på sin egen tankegang i forhold til fett hvis man skal gå på dette kostholdet. Lykke til

Takker for svar Bente1 og Pruttilutt -
Hva betyr det i paksis da?
Mere smør? Eller hvilke mat-grupper er det jeg bør spise mere av?
Som jeg sa til Pruttilutt så er det noe mere smør enn hva jeg har lagt inn på Diett.no - fort gjort å glemme smøret i panna og på knekkebrødene (å glemme å legge det inn, ikke glemme å spise. Samme gjelder sæterrømmen som jeg prøver å ha en dæsj av på det meste)

Jeg er helt "avhengig" av svar og hjelp altså, - gjør så godt jeg kan men som fersking så er det jo kompetansen det skorter på. Beklagelig vis.

I går ble det slik, men jeg var på tur i hele går og egentlig fornøyd med at jeg holdt meg til matpakken og klarte å la være å spise noe i tillegg til den. (Kyllingfilet, champingnon og bacon stekt i smør, salat - rørt i hop og dynket i aioli):
Energi: 926
Fett: 67.33
Karbo: 1,25
Protein: 79.55

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat