Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.
Auda.
Her skjønner jeg at jeg har bæsja skikkelig på leggen.
Det var ikke meningen å få Pruttilutten min til å føle seg som hun gjorde, og jeg trodde den lange samtalen vi hadde i etterkant viste at det ikke var noen dårlige følelser mellom oss.
La meg få presisere.... hun gjør en fantastisk jobb her, og jeg synes ikke hun skal trekke seg ut av denne tråden (noe jeg med glede ser at hun ikke har tenkt til å gjøre). Det at jeg har vært litt uenig i noen av rådene hun kom med skal ikke sees på som noen offisiell irrettesettelse eller noe sånt tull.
Jeg ser at jeg kunne gjort dette på en helt annen måte, men gjort er gjort, og spist er spist, som vi er glad i å si. Legger meg langflat og trekker meg ut av denne tråden, og det er vel det eneste jeg kan gjøre for å bøte på framgangsmåten min. I tillegg til en lengre samtale med Pruttilutten min, som jeg faktisk er veldig glad i.
Anse meg som moderert og smekket på fingrene av meg selv, i rollen som moderator.
En offentlig unnskyldning var virkelig på sin plass, og håper det blir tatt lærdom av det hele.

|