Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-11, 20:08   #10
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen innspill på dagsmeny?

Opprinnelig lagt inn av Haga, her.

Drikker 2-3 liter vann om dagen...hvorfor skal jeg revurdere kostholdet om jeg tar karbokildene fra rugsprø, grønnsaker og nøtter? Egenkomponert diett handler vel også om å finne måten man trives med selv? Jeg klarer ikke bare spise masse fett. Blir fysisk dårlig av det. Derfor ville jeg bare forhøre meg om det var noen som hadde forsøkt vektnedgang på samme måte som jeg gjør nå Men, takk for svar Skal også se på bøkene du nevnte...Takk takk

Du nevner faktisk ikke grønnsaker med ett eneste ord, dermed må jeg anta at du ikke spiser det – grønnsaker er faktisk den aller viktigste kh kilden for en lavkarber. Du kan spise akkurat hva du vil for meg men jeg ville ikke kalle det lavkarbo om mann unngår grønnsaker og er knipen med fett – som tidligere nevt så handler ikke lavkarbo KUN om å reduser kh. Jeg har skummet igjennom alle dine innlegg og min anbefaling er fortsatt at du bør lese deg opp på hva et lavkarbo kosthold innebærer.

Til dere andre som har en utfordring med tanke på fettet så pleier vi å anbefale å begynne med litt fett for deretter å øke på underveis. I tillegg så pleier jeg å anbefale å lese linkene til fett-tråder som ligger i nybegynnertråden samt lese alle innlegg av brukernavn: Pål – det pleier å kurere selv de mest fettskremte.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat