Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-11, 23:07   #8
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Diett.no hjelp!?

Opprinnelig lagt inn av Hircine, her.

Jeg er 167cm høy og veier 77,6kg (veide meg i dag tidlig). Å gå fra lavkalori (som har gjort at jeg har til tider gått ned en del kg, for så å gå opp i gjen) til lavkarbo (som jeg håper skal være min "ting") er en rar sak, i og med at jeg er så redd for å få i meg for mange kcal. Tror jeg ender på mellom 1400-1800kcal totalt per dag i løpet av uken. er ikke begynt med trening enda, men prøver å komme litt i gang etterhvert, blir i så fall moderat. Jeg får prøve meg frem, dersom jeg ikke går ned, prøver jeg med mer og mindre om det ikke fungerer Takk for hjelp!

14-1800 pr dag er helt fint, var bare redd du skulle spise altfor lite

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat