Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-11, 12:31   #596
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av kjerstise, her.

Hei, jeg er ny her:-)) Jeg har hittil idag spist to brødskiver med det nye karboreduserte brødet fra Baker Brun med Brelett (er det ok smør å bruke?), hvitost og skine. Til lunsj har jeg spist 2 eggepannekaker (egg og fløte) sammen med røkelaks og salat. Er dette grei mat å spise når en vil redusere på karbohydratene? Kan jeg spise Atkins sjokolade? (er veldig glad i sjokolade) eller er mørk sjokolade bedre?

Erstatt brelett (som er margarin) med breMYKT istedet, den inneholder bare smør og olje ellers ser jo maten din helt grei ut

Noen får vektstagnasjon med atkins-sjokolader, du bør egentlig prøve deg litt fram - og kanskje være flink til å ikke spise hver dag. Mørk sjokolade har mer karbohydrater, men igjen, så lenge du begrenser inntaket og ikke spiser hver dag - så vil du selv se hvordan kroppen din reagerer på inntaket

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat