Tråd: for mye fett
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-11, 21:20   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: for mye fett

Hei Claus!

Jeg tenker at du i de første par ukene bør holde deg til reglene for karboinntak, og ellers spise deg mett.

Det tar gjerne 2-8 uker og få i gang ordentlig fettforbrenning, så jeg ville ikke bekymret meg foreløpig i forhold til fettinntak. Skal du ned i vekt, og er reellt overvektig, bør du etter noen uker om du har vektstagnasjon kanskje se litt nærmere på fordelingen av næringssstoffene i kostholdet ditt. www.diett.no er en fin slik plass, som du kan legge inn det du spiser over noen dager for å se hvordan du ligger an.
Hvis du går jevnt ned i vekt, trenger du bare tenke på karboinntaket, få i deg nok grønnsaker og spise variert - og ikke minst NYTE maten

Nybegynnertråden til arnakristin er en fin link og ha med seg i starten, der er det samlet mye info og svar på spørsmål som gjerne kommer opp i starten av et lavkarbokosthold

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat