Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-11, 21:30   #8
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Demotivert nybegynner

Kanskje du ikke er HELT klar enda? Jeg anbefaler og stresse ned, og sette som første mål og bare forstå hvordan lavkarbo virker. Samtidig kan du vurdere om du skal sette en dato litt fram i tid (om en mnd eller to?) der du skal spise lavkarbo i feks fire uker, og så ta en status om hvordan det oppleves og hvordan vekta ser ut. Et prosjekt altså, et kortvarig i første omgang - men jeg aner meg jo at når du har kommet så godt i gang og ser så gode resultat, vil motivasjonen komme

Gå og få tak i boka du mener du burde lest NÅ - bestill den, lån den, kjøp den - og sett deg som første mål og LESE om lavkarbo

All endring er vanskelig - en dag av gangen, en time av gangen - du må ikke gape over alt på en gang Sett deg små mål - så blir de lettere og nå også

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat