Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-11, 11:15   #8605
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, dette er jo sant. Da jeg hadde laaangt hår (for meg, typ ned til brystet, aldri hatt lenger) så vaska jeg kun lengdene unntaksvis.

Handler på blivakker.no jeg, ganske rimelige priser sammenlignet med butikk.... bruker "dumb blonde" og "mop" om en annen, må bytte litt innimellom. Begge disse synes jeg er enormt drøye, og jeg bruker glatt en flaske i mange mange mnd - har hår nedom skuldrene. Man må huske på at det skal ikke mye til pr vask... og man må ikke skumme opp hele lengden

Butikkshampoo er kanskje rimeligere, men håret mitt liker de ikke - og de blir tomme MYE raskere av en eller annen grunn...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/