Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-11, 18:22   #3
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det riktig at jeg skal betale moms på pakka mi fra USA??

Jeg er helt sikker på at porto ikke er med i 200-kroners grensen og jeg ville klagd.
Noen ser ikke forskjell på pund- og dollategn, andre har lest kommaet som et ettall eller et syvtall....
Ta med en utskrift av bestillingen din/kvitteringen du har fått på mail og gå på posten, det har jeg gjort.
De ringte for meg og bekreftet at papirene var rett, så skulle jeg bare se vekk fra kravet.

Ellers TROR jeg at hvis man bestiller for mer enn 200 NOK, så regner de med portoen også, men der er jeg ikke sikker gitt. bør vel sjekke opp på tollvesnet sine hjemmesider, der står det nok

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat