Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-11, 22:05   #31
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Juliskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av madamode, her.

*klør-meg-i-hodet*... hva gjør jeg feil?

har nå holdt på i 2 måneder...og tatt av meg 10 kg (joda, veldig fornøyd med det) - MEN!! nå står jeg litt stille her - litt opp og litt i ro og litt ned...hmmm, liker ikke
hva er det jeg gjør feil, mon tro? noen som kan ha en liten ide eller noen tips?
sliter en del med væske i kroppen daglig! - hele dagen

uff - mister snart motet her...har som mål å ta av meg i sommer også og synes jeg er sååå flink å spise riktig...men kanskje jeg ikke er det?

Ikkje sikkert du gjer noko gale i det heile tatt. Kroppen tek seg nokre pauser av og til. Vanskeleg å diktere! Berre hald fram og ikkje gi opp! Stress er berre dumt. Få i deg nok vatn, så kroppen forstår at den ikkje treng å "niholde" på vatnet. Det går seg til etterkvart!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat