Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-04, 15:32   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Det beste, hvis du ikke har tilgang til bøkene, er å lese her i dette forumet

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=270 Her har du reglene til induksjonen. Syns det er forklart ganske klart der.

Hvis du ser under Atkins Kosthold - Induksjonen finner du også en liste over tillatte matvarer og hvor mye du kan spise av det. Står det ikke på listene skal du ikke spise det de første 14 dagene !!! Der er viktig å huske på !

Som svar på din PM om akkurat det jeg har svart på ovenfor, har jeg sendt deg PM'er med alt sammen. Flott om du leser det først, så kan vi svare på spørsmål etterpå. All info ligger allerede i forumet !!

Lykke til