Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-11, 14:20   #8
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Et eple om dagen...

I følge Lutz, trenger man ikke redusere på fettmengden før man spiser over 72 g karbo om dagen, så det eplet gjør ingen forskjell. Det er bare å fortsette framover slik du pleier og jeg vil påstå at du ikke engang trenger å være "streng" i dag.
Neste gang, prøv å del eplet opp i båter, og spis en og en båt, drikk gjerne vann mellom hver båt. Da spiser du kanskje ikke hele eplet .
Jeg elsker mango og klarer aldri å la være å spise litt når jeg skjærer den opp til de andre, men jeg begrenser meg til å spise "småslintene"

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat