Sv: Ketose, trening og vektreduksjon
Opprinnelig lagt inn av avuna, her.
Jo mer carb jeg spiser jo mindre går jeg ned, eller vil carbs booste prosessen? Hva vil booste prosessen hva vil gjøre deg trygg for at du ikke skal gå ned for mye? Hva gjør dere om dere går ned mer enn det kroppen takler? overflødig skinn og forskjellig. Har vært redd for å gå på en diett som kan ødelegge utseendet, eller muskler, så sto veldig stille på vekta før jeg testet dette her. Hvor mye er for mye, så en operasjon blir nødvendig for å se bra ut? Trening vil booste musklene i kroppen samtidig som du går ned antar jeg, så fortsette å kjøre løpsopplegg eller kjøre muskler? Jeg har tidligere fått for mye muskler og spist helt opp til kaloriinntaket som var nødvendig, da jeg stoppet med intervaller og muskeltrening stoppet vektreduksjonen, men går fortsatt ned i livmål. Overvekt er ikke lett når man skal over i løping.
Jeg er litt usikker på hva du mener - mere carbs vil booste hvilken prosess? Dette er jo et lavkarbo-forum, og poenget er og spise lite karbohydrater og mer fett...
Sjekk ut nybegynnertråden til arnakristin hvis du er usikker på hva lavkarbo innebærer
|