Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-11, 16:34   #6
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Noen med ulcerøs kolitt her?

Opprinnelig lagt inn av lillepia, her.

Ja merker at det er værre nå. Flyger på do i ett sett. Lurer på om jeg skal fortsette med lavkarbo å se om det blir bedre, eller bryte av.

Hold ut! Rom ble ikke bygd på en dag - samme gjelder justeringer og stabilisering av hormonbalanse og andre ting i kroppen din med kostholdsendring
Jeg visste ikke at lavkarbo kunne ha noen virkning på chrons, så da jeg ble verre tenkte jeg bare at "javel - litt dårlige dager nå da"... 4 uker senere hadde jeg min første dag uten løs mage... sånn har det fortsatt, har litt dårligere dager innimellom men det skyldes ofte litt kaffe-inntak og hvis det blir for mye lettbrus/atkins over flere dager.

Visste du at LMF er i gang med og ordne finansiering for å se om lavkarbo kan hjelpe på symptomer med mage-/tarmsykdommer?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat