Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-11, 13:14   #46
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Opprinnelig lagt inn av trønderjente29, her.

Tusen takk for svar! Jeg tenkte at å kutte ut hvitost ville vært en god ide siden det er laget av melk? jeg elsker ost, så vil helst ikke, men gjør det som må til! nå har jeg akkurat kost meg med mine elskede lchf knekkebrød, men skal kutte de også. (men det blir ikke lett!) men du: kan jeg spise meierismør hvis jeg skal kutte melkeprodukter da? siden det er laget av fløte? blir så forvirra, er bare vant til å se på kcal innholdet i produkter, og ikke hva de faktisk er laget av/inneholder.

Det kan hende du tåler meierismør selv om du ikke tåler andre meieriprodukter - lurer på om det var Photo som sa noe om det tidligere? Uansett er det greit og legge en plan for hva du utelater - slik at du ikke utelater ALT på en gang for da finner du ikke utav hva det var som trigget problemet i utgangspunktet

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat