Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-11, 13:26   #11
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Startet på 135 er nå på 120kg men ikke mer..

Opprinnelig lagt inn av ReWrite, her.

Jeg er altfor lite flink til og lytte til kroppen, blir ofte til at jeg spiser samtidig som alle andre.

Men skal kutte ut mais som en start, så får jeg bare jobbe meg igjennom resten av tingene jeg spiser til jeg finner svaret :-)

Og ja, jeg er altfor lite flink til middag, må virkelig lære meg og ikke bare ta de lette veiene :P

JEG synes du spiser for lite mat til å være 25, lett aktiv og ikke minst i forhold til vekta di Du bør spise mer proteinrik mat, anbefalingene ligger på rundt 1 g protein pr kilo kroppsvekt, og hvis du spiser MINST like mange gram fett som gram protein er du sånn noenlunde i balanse. Husk at en biff ofte bare har 20 g protein pr 100 g så du må spise litt mer. Salat til lunsj er greit, men spis LITE salt og MYE innhold som feks kyllingkjøtt (grillet kylling er perfekt), ostebiter/fetaost, og olje eller majonesdressing.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat