Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-11, 20:18   #16
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ny med lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av BirtheTrengerHjelp, her.

Det skal jeg gjøre Men forstår det sånn at man ikke skal tenke så mye på kcal på denne kuren? Jeg fikk høre at mitt kcal inntak skulle ligge på rundt 1300 kcal daglig om jeg ville ned i vekt, og ser at det kan lett overskrides en del med denn kuren! Skal bli godt å lede boken, da forstår jeg vel alt dette mye bedre

Ikke tenk kalorier - tenk sulten= spise til du er mett. Spiser du nok fett vil du ikke oppleve sult og av og til må man faktisk minne seg på og spise.

Lavkarbo fungerer ikke på samme måte som lavkalori - det siste er sultekur, det første er at man utnytter kroppens evne til å forbrenne kroppsfett som energi.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat