Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-11, 20:45   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: klage klage klage

Opprinnelig lagt inn av Okie, her.

så vil du ikke lese syting ikke les her...

Det har stått stille leeeenge (ja det har ikke skjedd noe på et par mnd og nei jeg eier ikke tålmodighet).
Hverken cm eller vekta rikker på seg annet enn OPP en kilo. Humf! Ikke får jeg på meg gamle klær på mystisk vis heller

Så det er greit det tar tid. Og ja jeg vet at det tok tid å bli feit så det tar tid å få det av. Men det vil ikke av! Kroppen min vil være skjukkas ala free willy resten av livet! (og jeg begynner å bli ordentlig deppa)

BLÆ!!! og ferdig...

Det tenker jeg var godt og få ut!

Korte råd fra meg (som jeg VET du allerede har tenkt på) kan være og bruke noen dager på å nøye gå gjennom hva du spiser og drikker. Se om noe har endret seg over tid. Se om du spiser nok fett. Om du må kutte mulige partystoppere. Om du har infeksjoner i kroppen. Om du tar medisiner som kan stanse vektnedgang. Om du er så stresset i forhold til vekta at det har låst seg helt... Om du bør kjøre fettfaste i 4 dager og se hva som skjer - om du spiser for lite eller for mye energi totalt sett...

Ser deg - og hører deg. Det er lov og syte litt - børst nå av deg det negative og gå en tur i skogen! Pust dypt og stress ned, sørg for å få god søvn og gjør glade ting i livet ditt

Spis ren og god mat, spis lokale jordbær og kos deg i sola - en dag av gangen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat