Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-11, 14:23   #52
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Det er veldig mye sinne ute og går - vi bør kanskje la være og la det gå utover våre FB venner som jeg ser noen gjør... alle reagerer ulikt, noen vil "henge han" - andre går løs på FrP (fordi han HAR vært medlem der), andre igjen gyver løs på de som legger ut statusmeldinger som ikke handler om det grusomme som har skjedd, eller som tar til seg og misforstår kommentarer på egne statusmeldinger...

Midt oppi det hele legger en god venn ut et bilde av sin nyfødte sønn som etter to dager har kommet ut fra overvåkningen etter et smådramatisk keisersnitt...

Vi må bare leve oss gjennom dette - sammen - men samtidig på hvert vårt helt personlige vis.

Jeg har mange små livsfilosofier jeg prøver og leve etter, men i dag er det bare en som gjelder, nemlig "en dag av gangen..."

Mitt hjerte blør for alle ofre, døde, pårørende og alle som på et eller annet vis fikk dette så tett på seg at det vil sette spor til evig tid.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat