Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-11, 18:55   #8
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Egenlaget kur" hvor fort bør man merke at vekta går nedover?

Opprinnelig lagt inn av Superk, her.

Gått på lavkarbo en uke nå og ligger på rundt 20-25 karb pr dag. Ser ut som at vekta går nedover nå Fått en del innblikk i livsstilen og mange gode tips til gode menyer. Må få kjøpt fiberhusk, da dette inngår i mange retter. Gått til innkjøp av sukrin i dag, men ikke brukt det enda. Går i egg og bacon, salat, kylling foreløpig, men gnafset i meg to medisterkaker i dag Nam! Prøvde atkins sjokoladebar, og den var god 2karbs i den da. må bare teste ut litt. Må kanskje ha i meg litt mer fett? Fornøyd med at jeg takler overgangen bra altså. Jeg som frotset søtsaker og chips...daglig...

Du bør spise grønnsaker også til all den proteinrike maten (salat er ikke grønnsaker - salat har så lite næringsverdi at det stort sett er vomfyll).

Hvis du er usikker på om du spiser nok fett/protein mm, bruk feks www.diett.no for å sjekke dette ut. Med kun 20-25 gram kh pr dag, bør du ligge på rundt 5% kh - 20% protein og 75% fett....

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat