Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-11, 22:11   #3
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trening og ketolyse (igjen)

Ta med det at og bygge opp (muskler) og bryte ned (kroppsfett) såvidt jeg vet ikke kan skje samtidig - og trener du da HVER DAG i 6 UKER! - noe som egentlig er uhørt da kroppen din TRENGER treningsfri dager innimellom for å reparere muskelskadene som oppstår under trening - så synes jeg det slett ikke er rart at du ikke går ned i vekt
Så ditt poeng om at "trening er godt for kroppen uansett" må jeg si meg helt uenig i
Ta med at du spiser 1000 kalorier for lite for energiforbruket ditt... kroppen din har satt ned foten Kalorier skal ikke engang være et tema på ketolyse før du har sjekket ut alle andre ting som kan være årsak til vektstagnasjon.

Dette har ikke noe med ketolyse og gjøre en gang, sjekk innom treningsforum så ser du selv at det anbefales hviledager jevnlig.

Støtter også Carisma sitt innlegg her - du stresser ihjel kroppen din for tida og den reagerer med og spare på det den kan for å "overleve".

Mer hvile, mye lavere intensitet på en del av treningsøktene uansett hvor deilig det føles og ta seg ut, mer "ligge i enga og høre på fluene" - så kanskje kroppen din vil være villig til å slippe taket i evt overflødig fett

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat