Tråd: Byggris
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-11, 23:47   #10
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Byggris

Opprinnelig lagt inn av Noenkiloformye, her.

Forresten..... Når det står kh i ris, er det snakk om tilberedt eller utiberedt vare? For 100g tiberedt vare vil jo ikke gi 100g utilberedt vare. Om risen da veier det dobbelte etter at den er varmet, vil jo det si at man får i seg dobbelt mengde kh..... jeg tar ikke helt feil nå vel?

Disse byggrispakkene skal ikke tilsettes vann,, baare varmes opp. Så der er nok karboinnholdet pr 100 g spiselig vare.

Det tror jeg står på en del pakker også. Noen sausepakker står det næringsinnhold for tørr vare og deretter for ferdig tilberedt vare.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat