Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-11, 13:43   #9
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor fanatisk må man være?

Opprinnelig lagt inn av Kristin81, her.

Det er en ting som jeg vært veldig i tvil om. Leste om ei dame som forsøkte seg på lavkarbo, men senere gikk tilbake til sitt gamle kosthold. Hun la på seg alle de gamle kiloene ++ 5 til. Det er kjipt å tenke på. Dersom det skulle bli slik at jeg går tilbake til mitt gamle kosthold, er det jo naturlig at jeg vil gå tilbake til startvekt. Men pluss 5 kilo ekstra??? Da begynner jeg nesten å tvile på om jeg burde gå over til lavkarbo i utgangspunktet i det hele tatt.

Har du noen gang hørt om noen som ikke legger på seg når de begynner å spise det de la på seg av i første omgang???
Hun la jo ikke på seg av lavkarbo, men av høykarboen etterpå...
Lavkarbo er vel den eneste dietten man faktisk kan følge resten av livet uten store problemer (vil nå jeg påstå...)

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat