Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-11, 22:47   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ulike filosofier og fremgangsmåter

Opprinnelig lagt inn av kreng, her.

Jeg er en fersking som begynte på lavkarbo for noen dager siden. Har vært innom forumet endel og lest. Jeg ser mange snakker om ulike filosofier, og ulike fremgangsmåter. Det jeg lurer på er om man bør velge seg en filosofi og følge den? Til nå har jeg bare kuttet ut karbo, og spiser mye fett-proteiner. Jeg teller ikke antall gram karbo jeg får i meg, men leser og prøver å få i meg minst mulig. Går dette helt fint, eller bør jeg snarest velge meg en filosofi?

Hilsen nybegynner!

Det går helt fint! Det anbefales og følge en retning om man har liten kunnskap og er usikker på hva man kan og bør spise på et lavkarbokosthold.

Lavkarbo på 3 minutter
er vel litt etter slik du gjør det nå. Trives du med det, har resultater så er det absolutt ingenting i veien for å fortsette slik!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat