Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-11, 20:12   #425
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Mitt aller beste brød

Opprinnelig lagt inn av Karin, her.

Hyggelig at dere liker det!
Bare for ordens skyld, så har jeg ikke brukt Ingers eller noen andres oppskrift som inspirasjon - dette er helt og holdent mitt eget. Men jeg har også registrert at det er dukket opp flere andre som ligner mistenkelig.

Det var nok det jeg trodde utifra det første innlegget der du forklarer om uttestingen Syntes det var rart at Inger har funnet AKKURAT samme måte og steke det på som du... muffens!

Brødet er helt fantastisk, det er et MUST i fryseren min, jeg har også spist SpisDegSlank sitt brød (baker selv av bakemix) og synes det også er godt, litt annet smak - men KARINS brød er det aller beste.
Pappan min som endret kosthold litt etter meg sverger til brødet ditt, og spiser det hver eneste dag!

Jeg liker det også godt etter at det har vært i toasteren med smør på feks til suppe - kjempegodt!! Spiser en sjelden gang en vanlig brødskive og det er jo bare luft og tung deig...

Takk igjen for at du har gjort hverdagen min (og pappa sin) lettere ved å ha et godt brød tilgjengelig på lavkarbokosthold!!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat