Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-11, 17:51   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Nitrist fra Olympiatoppen!

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

men hadde vi vært i kategorien topp ti i langrenn, så måtte vi nok sett oss om etter et annet kosthold for å kunne prestere på toppnivå.

Sikker på det? Hørt om Björn Ferry? I verdenstoppen i skiskyting - OG seriøs talsmann for lavkarbo?

Alsgaard har i tillegg sagt at det er umulig og få i seg nok kh til energi under en 5-mil, kroppen MÅ bruke fett som energi.

Jeg ville heller sagt at dette KAN gjelde de som driver eksplosive idretter der man tar ut maks i løpet av kort tid og er ferdig. Dette fordi min egen erfaring etter å ha endret kosthold er at jeg har blitt sykt sterkere, går aldri tom, og butter det litt i mot skal det bare et par sekunders pause til før jeg kan gå på igjen (styrke).

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat