Sv: Nitrist fra Olympiatoppen!
Opprinnelig lagt inn av nellie, her.
Det er veldig fint at noen tar på seg jobben som lavkarboforkjemper, men det må ikke være så ille enten eller vel? Noen funker dette bra for, noen trenger lavkarbo. Å mene at denne artikkelen er helt grei mtp på den den er rettet mot kan ikke være feil, bare fordi at dette er et lavkarboforum? Man kritiserer ikke lavkarbo bare fordi at man er åpen for at noe annet også kan funke
Du har helt rett, det bør ikke være enten eller. Mulig jeg uttalte meg litt uklart - prøvde og kommentere Jolie og ikke artikkelen som var utgangspunkt for tråden her 
Jeg har nok lengre tankerekker i hodet mitt enn det som kommer fram i det jeg skriver *ler* 
La oss feks ta målgruppen for artikkelen - hvem er det? Litt tankespinn fra min side (jeg er litt god form for tida og hodet går som ei kule hehe) - det kan være mange som lavkarbo er optimalt for, som ikke vet det, og som velger og følge rådene som gis i artikkelen - kanskje uten hell. Artikkelen er helt grei, det er mange som kan spise og trene slik uten problemer, jeg tenker jo alltid på de som sliter slik jeg har gjort med overvekt og problemer med å gå ned i vekt og blodsukkersvingninger som jeg gjerne skulle ønske kunne få vite at det fantes alternativer 
Jepp, jeg er en lavkarboforkjemper, men ikke nødvendigvis slik at alle MÅ spise lavkarbo. Heller det at alle bør få informasjon om hva lavkarbo innebærer slik at de kan velge det kostholdet som gjør livet deres best mulig helsemessig Ble det forståelig?
|