Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-11, 16:48   #9661
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva er det med enkelte mannfolk som skal kalle hverandre for "wipped", tøffel osv osv hele tiden??

Jeg har en sånn filosofi i forholdet vårt (kjærsten og meg) at jeg ikke nekter han noe som helst. Har ikke satt et eneste konkret krav i hele den tiden vi har vært sammen. Han får gjøre AKKURAT som han vil. Såklart unngår han ofte å gjøre ting som han vet at jeg ikke ville sette pris på, men er det ikke sånn det er å være i et forhold da? Broren hans er sånn ekstremt på det der at jeg liksom bestemmer over han og at han er en skikkelig tøffel. Men herregud da. Jeg sitter jo ikke og forteller han hva han skal gjøre? Til og med når broren foreslår ting og samboeren min sier nei med en gang, så er det liksom MIN skyld det da. Hallo. Jeg har jo ikke hørt om det han sier nei til engang? Makan asså.

Er detta sånn gutteting? Sånn som de gjør/sier/kødder med uten å egentlig mene at partneren til kameraten/broren osv er en kontrollerende kjerring? Bare sånn blablabla liksom? Jeg kan liksom ikke skjønne at jeg bestemmer over han. Gjør det ikke bevisst hvertfall...

Broren hans er jo tøffel.com selv når han er i et forhold, men så fort han er ute av det så glemmer han totalt hva det vil si å TA HENSYN.