Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-11, 19:06   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Noen som kan støtte meg?

Jeg kan ihvertfall støtte deg i denne tråden!

Mitt første råd er å skifte psykolog om du ikke opplever at det fungerer for deg, ingen som vil bli fornærmet, psykologi-timer handler fryktelig mye om tillit og god kjemi!

Det andre jeg kan si er at selv om andre kan støtte deg ved og holde kontakt og prate med deg, må du gjøre den tyngste jobben selv... nemlig og få kontroll på angsten og depresjonen, forhåpentligvis sammen med en dyktig psykolog.

Du er verdt MINST like mye som alle andre, uansett om du har ekstra vekt på kroppen eller ikke, jeg skjønner jo av det du skriver at du ikke har helt denne trua selv

Jeg anbefaler at du oppretter din egen journal der du forteller om hvordan du har det, mentalt og fysisk - i hverdagen og med kostholdet.

MIN erfaring er at det er så utrolig mange som er innom bare for å gi meg hilsener om å ha en god dag, om å stå på når ting blir litt tøft, bilder som gjør at jeg ler osv. Alle disse små oppmuntringene gjør min hverdag utrolig mye lettere, forumet har blitt ikke bare en kilde til informasjon om lavkarbo - men også et sted der jeg finner empatiske mennesker som faktisk BRYR seg om alle de skjønne menneskene som er bak nicket

Se framover, start en journal, sett deg små mål (siden jeg vet du har et tøft utgangspunkt), be om forslag til hvordan nå de - og hold deg selv og oss oppdatert på hvordan det går!

Jeg kjenner deg ikke - men den styrken du viser ved og utlevere deg selv slik du gjør i denne tråden viser for meg at du allerede HAR alt du trenger i deg for å nå målene dine i livet ditt
Jeg er også sikker på at du er typen som bryr deg om andre, for min del gjør det meg ENORMT godt på dårlige dager og kunne bidra med positive og optimistiske tilbakemeldinger til andre medlemmer av forumet

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat