Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-11, 13:55   #11
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp ... Jeg blir IKKE mett!

De første par ukene kan man godt oppleve sult, spis MYE mat! Min erfaring er at etter at par mnd med masse lavkarbomat - og i mitt tilfelle konstant sultfølelse - måtte jeg redusere mengden mat. Dæggern det hjalp! Selv om jeg i mitt tilfelle da gikk over til spisdegslankmat med veldig lite kalorier, tenker jeg at om man reduserer porsjonene selv, vil man i løpet av få dager se om dette hjelper på sultfølelsen.

Ta med at om man i tiden før man går over til lavkarbo har spist LITE og fettfattig, kan det hende kroppen din trenger noen mnd for å få i seg ordentlig næring. Vanligvis justerer sultfølelsen og behovet for mat seg etterhvert. En uke er litt kort tid til å finne denne balansen tror jeg - kjør på noen uker til!

4 dl vann pr dag er absolutt ingenting, det er skrever flere tråder om viktigheten av vanninntak ved lavkarbokosthold, søk opp og les! Når jeg drikker "optimalt" med vann drikker jeg ihvertfall 4 liter hver dag...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat