Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-11, 20:11   #9707
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Jeg jobber med satellittkommunikasjon. Utdannelsen er dataingeniør, men det var visst nok. Jeg jobber i en teknisk helpdesk. Hele firmaet skal visst over på den ordningen hvis jeg har forstått det rett. De har visst den bonusordningen i noen andre land firmaet er i. Firmaet er Marlink, men du har sikkert ikke hørt om det.

Ikke ukjent fagområde det der gitt

Marlink har jeg faktisk hørt om - forskjellige satcom løsninger spesielt for kommunikasjon til og fra båter/sjø ikke sant?

Har du sjekket med fagforening om dette? Er du NITO-medlem? Jeg ville nok ringt de, de har ganske dyktige rådgivere som kan veilede litt

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/