Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-11, 16:31   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Elendig matlyst

Jeg har funnet ut at mat med hvitløk i har gjort at jeg igjen har litt lyst på mat

Lag deg feks en chili/aioli av 50/50 majones/CF, bland i et fedd hvitløk, en dasj sitronsaft (kan sløyfes) og feks chili-olje. Jeg sparer på glassene med fetaost i chiliolje og bruker denne til smakssetting En dasj flytende natreen framhever alle smakene

Grønnsalat i bunn, stekt kyllingfilet i biter eller grillet kylling, rikelig med stekt bacon og masse parmesan på toppen! Legg til andre ting om du liker det i salaten (agurk, tomat, paprika osv) - men grunnoppskriften bør holde i massevis. Mitt problem nå er å holde meg unna chili-aiolien til jeg skal spise MIDDAG!!! Dypper spekeskinkebiter rullet med ost og varmet i mikroen til mellom-måltid

Skal pønske på flere friske hvitløksoppskrifter

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat