Sv: lavkarbo + alkohol?
Opprinnelig lagt inn av popplus, her.
Heisann!
Startet med lavkarbo diett, spørsmålet mitt er at siden jeg er ungdom, 19 år så blir det en del festing.. dette er noe jeg ikke har tenkt og slutte med,
Er det greit og gå på byen 2-3 ganger i måneden? Drikker for det meste sprit, da gjerne vodka, rom eller noe annet, holder meg unna øl og alt slikt. Selvfølgelig blander jeg spriten med brus ++ som har karbo i seg.
Men spørsmålet er om jeg vil gå opp drastisk i vekt på grunn av dette, om jeg er kjempe flink til å holde meg til ingen karbohydrater ellers i uken.
Takker for alle svar!!
Du vil sannsynligvis ikke gå NED i vekt om du skal drikke 2-3 ganger i mnd. Det er sikkert ikke lite alkohol hver gang heller Spriten kan du blande med LETTBRUS. Ja, du KAN gå opp i vekt om du blander høykarboinntak i helgene sammen med høyfettinntak.... Samtidig trigger ofte høyt alkoholinntak sinnsykt sug etter raske karber på natta før man drar hjem... for ikke snakke om den deilige bakrusmaten
Skal du ned i vekt, bør du holde deg unna festing/alkohol den tiden det tar og nå målet. Slik er det bare - det er ikke mulig og få i pose og sekk. Bestem deg så for hva som er viktigst for deg - festingen, eller vektnedgang?
Your choice!
|