Synes Dollsine virkelig får sagt det her! Er du så fersk som det ser ut til - bør du gi det mer tid - minst en mnd før du gjør deg opp en mening. De første to ukene er hjernen din desperat etter sukker og kan ødelegge enhver sin gode tanke bak en kostholdsendring! Er vekttap ditt mål, setter du av en periode der du er så strikt som mulig. Sett deg heller belønningsdager om du er overbevist om at dette er viktig for motivasjonen! Har du spist ren lavkarbo i 4 uker skal jeg love deg at den deilige sjokoladen din ikke smaker så godt som du husker det... Er du ferdig med vekttap, har nådd målvekt, er det ingenting i veien for å spise sjokolade og potetgull i helgene - om du bare er bevisst at du ikke samtidig pøser på med fett i maten denne/disse dagene, og at du spiser så rent som mulig ellers. MIN erfaring er at spiser jeg først litt, tar hjernen min over styringa en stund og en dag med litt kan raskt bli til flere ukers fråtsing... Bare litt tanker fra ei som har holdt på ei laaaaang stund med lavkarbo - og som vil fortsette med det resten av livet