Tråd: Vg-nett i dag
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-11, 15:51   #1
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Vg-nett i dag

Åh herlighet, vil man ha en god latter, anbefales dagens vg-nett.

Den såkalte eksperten sier bla :

Sitat:

det er en myte (feil) at fett kan gjøre deg slankere. Tvertimot vil høyt inntak av fett kunne øke fettmengden i kroppen. Det er også en myte at fett gir større metthetsfølelse, men litt høyere proteininntak som mange på lavkarbo har, kan øke metthetsfølelsen. Det er vanskelig å forklare hvorfor lavkarbodietter gir vektreduksjon, og det kan ha mange forklaringer. Uansett viser forskning at folk på lavkarbo spiser ca 500 kilokalorier mindre per dag enn før dietten, og dette i seg selv kan forklare det meste av vektreduksjonen. Hvorfor de spiser mindre vet vi ikke sikkert.

Ler så jeg griner! At JEG - lillemusMEI - har MER kunnskap om kroppens metabolisme og siste studier på kosthold enn denne mannen som LEVER av å hjelpe overvektige er faktisk - ja FAKTISK langt over min forstand!

Om temaet er i en annen tråd - flytt meg - jeg fant ingen andre i farta

Ler fortsatt "insert gapskratt-smiley her"

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat