Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.
Jeg har fantastisk ingen anelse om hvordan den har satt seg opp selv, jeg vet bare at det driver meg fra konseptene siden jeg ikke finner ut hvordan jeg slår det av
Når jeg trykker på koble fra prosjektor så flipper skjermbildet 90 grader. Når jeg bruker duplikat blir skjermbildet smalere - sånn om man endrer bildet fra wiedescreen på tven sin, trykker jeg utvid blir skjermbildet sånn som det SKAL være og trykker jeg bare prosjektor så blir skjermen svart til jeg trykker på musa og da er bildet flippa 90 grader. 
Har ikke brukt pcen med ekstern skjerm, og dette skjedde etter at pcen hadde låst seg en gang. Har nølt med å søke pclegehjelp også siden jeg har bilder på den som ikke egner seg for alle
Samboer har fått til mye rart han også, men han lente seg på tastaturet sitt og vrengte hele skjermen feil vei... 
http://www.uio.no/tjenester/it/maski...bility-center/
Prøv og gå inn her, og se om det står presenting eller not presenting der det er bilde av den lille projektoren. Kanskje kan du slå den av om den er på? Evt sjekk om "connect display" også er avslått? Det står litt mer om hvordan snu skjermen i linken over, kan du ikke se om det kan hjelpe deg litt på vei? Jeg har vista på denne pcn, men har win7 på stasjonærpc, har ikke rukket og sette meg heeeelt inn i innstillingene i win7 ennå 
|