Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-11, 17:04   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - sopp og bakteriell vaginose i underlivet

Har aldri hørt at lavkarbo kan gi ubalanse i bakteriefloraen i underlivet. Trodde det var stort inntak av sukker som kunne gi oppblomstring av visse bakterier, i tillegg til antibiotikakur.

Hvor har du lest dette?

Finnes mange hjelpemidler på apotek og helsekost som du kan bruke for å opprettholde "godt klima" der nede

Jeg går på ganske heavy antibiotikakur og spiser både bio acidophilus melkesyrebakterier for fordøyelsen og har innimellom en runde med reseptfrie melkesyrebakterie"gel" for underlivet for å unngå soppinfeksjon.

Har ingen erfaring med at lavkarbokosthold tuller det til i underlivet - og jeg har spist lavkarbo (rundt 20g kh pr dag) i to år...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat